در سن حدود سی سالگی تصمیم به ادامه تحصیل گرفتم. با توجه به هزینه ها و اینکه کار پاره وقت دارم دانشگاه پیام نور رو انتخاب کردم یعنی مد نظرمه، اما بین رشته های مهندسی کامپیوتر و رشته روانشناسی مردد هستم.

به هر دو رشته علاقه زیاد دارم و در هر دو همیشه مطالعه داشتم از نوجوانی، اما از لحاظ بازار کار و استخدام و اینکه اگه خودم کاری راه بندازم و ... مردد هستم.

من رشته روانشناسی به نظرم بیشتر علاقه مند باشم چون علاقه ای به ریاضیات ندارم و ضعیفم اما می تونم ریاصیم رو خوب کنم ولی توی پیام نور کلاس ها نداره ممکنه دروس ریاضی به مشکل بر بخورم.

به هر حال گیر مردم از جوانب مختلف نمی‌دونم کدام رو انتخاب کنم.

نظر شما چیه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
انتخاب رشته (۱۰۶ مطلب مشابه) آینده شغلی رشته ... (۱۹۶ مطلب مشابه)