سلام دوستان

من یک دختر 25 ساله هستم. اخیرا به خاطر اینکه فکر میکردم موهام کم پشت تر از قبل شده رفتم دکتر. دکتر فقط چند تا سوال پرسید، مثلا اینکه خانوادگی چطور هستیم که گفتم مادرم موهای جلوی سرشون کم پشته و زیر چانه خودم و مامانم تک و توک مو در میاد. 

دیگه سوال خاص یا آزمایشی نخواست. الان برام ویتامین، مکمل، قرص فیناستراید داده ولی من در وب سرچ کردم دیدم که فیناستراید برای ریزش موی آقایون تجویز میشه. از داروخانه هم پرسیدم گفت اگه تجویز شده مصرف کنید.

ولی بازم نگرانم که مشکل و عوارض جانبی در آینده داشته باشه. کسی اینجا تجربه مصرف این دارو رو داره؟ 

ممنون میشم اگه از تجربیات تون بگید.


مرتبط:

تجربیات شما در مورد مصرف قرص فیناستراید

تجربیات شما در مورد عوارض مصرف فیناستراید برای درمان ریزش مو در مردان




برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)