سلام

امسال دومین سالی بود که کنکور دادم رشته م ریاضی هست و رتبه م هم نسبتا افتضاح شده،  خدایی بخوام بگم این یه سال رو هیچی نخوندم، کلی برنامه داشتم که مثلا روزی ده ساعت درس بخونم و ...، ولی هیچ کدوم شون رو اجرا نکردم همه ش لب و دهن فقط.

بدترین قسمت قضیه اینجاست که این یه سال که درس نخوندم نه سر کار رفتم نه مهارتی یاد گرفتم،  یعنی به معنای واقعی مفت خوری، خیلی پشیمونم که یه سال ارزشمند رو بیهوده گذروندم، الانم رتبه م فقط برای موسسات غیرانتفاعی پذیرش داره، اینطور که بوش میاد حتی دانشگاه غیرانتفاعی هم قبول نمیشم، فقط موسسه (دقت داشته باشید موسسه غیرانتفاعی نه دانشگاه غیرانتفاعی).

همه میگن منو از رفتن به اون موسسه ها منع می کنن، میگن یه سال پشت کنکور بمونی ارزشش بیشتر از اونه.

نظر شما چیه؟، کسی بین شما هست که اگ موسسه مهندسی میخونه بگه وضعیت چطوره؟، بخوام مثلا رشته کامپیوتر بزنم به نظرتون بدرد میخوره چهار سال تو اون موسسه های آموزش عالی بگذرونم؟، پیام نور چطوره، یا یه سال پشت کنکور بمونم هر چند حتم دارم اینم نمیخونم ولی از امسالم بهتر میشم و دانشگاه رو میارم، اینو نسبتا مطمئنم.

از یه طرف هم خیلی نیاز دانشگاه رفتن و سرکلاس نشستن رو در خودم احساس میکنم چون خیلی وقته از مدرسه رفتنم میگذره.

ممنون


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)