سلام

من دانشجوی سال آخر کارشناسی شیمی محض از یه دانشگاه دولتی هستم، به شدت علاقه مند به رشته و به گفته اساتید استعداد خیلی خوبی دارم، امسال جشنواره خوارزمی شرکت کردم و یه طرح بنیادین ارائه کردم که لایه های فضا زمان انیشتین رو توضیح میده بعد از اون الان دارم روی نوبل شیمی 1999 کار میکنم که درباره نظریه حالت گذار هست.

من فکر میکنم مشکل داره و به فکر اصلاح این نظریه هستم، البته استادم میگفت که این نظریه مشکل داره و من وقتی شنیدم که پیش بینی من درباره این نظریه درست داشتم شاخ در میاوردم یا مثلا من روی نظریه هیبریداسیون با قاطعیت میگم مشکل و ایراد داره و ...

به طور کلی بسیار با استعدادم و یه کتاب درباره اتم نوشتم که توش همه نظریه ها درباره اتم بحث و بررسی شده طوری که برای همه سنین قابل فهم باشه. سرتون رو درد نیارم خلاصه بگم که خیلی توانمندی علمی و علاقه دارم اما نمیدونم چه جوری از این دانش پول در بیارم؟

سعی کردم تدریس خصوصی کنم و اطلاعیه زدم ولی کسی بهم حتی زنگ هم نزد، رفتم پارک علم و فناوری و همچنین پژوهش سرا که با کتابم تدریس کنم ولی بهم کار ندادن. نمیدونم باید چکار کنم؟

لطفا راهنماییم کنید.


مرتبط با کسب درآمد از شیمی:

به عنوان شیمیست کجا می توانم مشغول به کار بشم؟

با مدرک شیمی نمی خوام سر کار برم، دنبال شغل پردرآمدم

برای خانمی که ارشد شیمی داره چه شغلی پیشنهاد می کنید؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)