من 19 سالمه و تازه کنکور داشتم، کنکورم خوب بوده، یعنی از پارسال درصد هام بیشتر بود، فکر میکنم رشته های پیراپزشکی قبول میشم چون میانگین درصدهام بالاست.

از طرفی آدم منطقی هستم، تو جمع سرسنگین ولی خونه خیلی شیطونم، کودک درونم خیلی فعاله، همه جوره پایه م، عاشق آهنگ رو باند پلی میکنم میرقصم و کلا شدیدا برونگرا هستم، شادم و دوست دارم تو سن 21 22 ازدواج کنم تا آگاهیم بیشتر بشه در مورد ازدواج...

داستان اینه که 6 ماهه خانواده ای منتظرن من کنکور بدم تا بیان خاستگاریم، من خودم اصلا خبر نداشتم، بعد از کنکور مامانم بهم گفت آقا پسره خوبی هستن، همه ازش تعریف میکنن، مامان بابام راضی هستند ولی داداشم نه، من خودم هم بخاطر سنم دوست ندارم.

همه خبر دارن از این موضوع چون 3 ساله مادرشون منو زیر نظر دارن، کار داره دو و خورده ای درآمد داره،   ماشین داره، 9 سال ازم بزرگتره، من با یکی از دوستام هم مشورت کردم که همسن منه و متاهله، گفت موقعیت خوب تو این روزها کم پیدا میشه وقتی میگن پسر خوبیه، پسری که پاک باشه، خیلی کمه، خیلی بهم کمک کرد، دوستم همه جوره اشتباهاتش و و تجربیاتش رو بهم گفت، حال من موندم چیکار کنم؟

خودم آدمی هستم که هر کی از دوستام الان ازدواج کرده میگفتم این ها دیوونه هستند زوده خیلی، میشه کمکم کنین یا اگه مواری دیدن بگین من از سر در گمی در بیام

ممنون


مرتبط:

یه پسر 19 ساله ادعا میکنه دختر 15 ساله م رو دوست داره

30 ساله ام و قصد دارم با یک دختر دبیرستانی ازدواج کنم

می خوام از جلوی دبیرستان دخترانه عشقم رو انتخاب کنم

ازدواج زود هنگام در دبیرستان

ازدواج با دختر دبیرستانی و یک احتمال بد

چرا پسران سن بالا تمایل دارن با دختران کم سن ازدواج کنن ؟

این که به دختر دایی 15 ساله م علاقمندم و باهاش چت می کنم کار درستیه ؟

دختر مورد علاقم 15 سالشه، الان اقدام کنم یا چند سال دیگه ؟

به یه دختر 15 ساله ابراز علاقه کردم ولی ردم کرد

عشق یک دختر ۱۵ ساله ارزش جنگیدن داره ؟

دانشجوی 21 ساله که عاشق دختری 16 ساله شده

قصد دارم با دختری حدود 16-17 ساله ازدواج کنم

یه دختر 16 ساله درکش از ازدواج چیه ؟

ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﯾﮏ ﭘﺴﺮ 27 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﯾﮏ ﺩﺧﺘﺮ 16 ساله

ترس از تفاوت فکری در ازدواج با دختر 17 ساله


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج در سن پایین (۱۹ مطلب مشابه)