سلام وقت بخیر

من 18 سالمه، رشته م انسانیه و مدرسه دولتی درس خوندم. تا الان که 12 دهم هستم رتبه اول یا دوم بودم. دو سال قبل رو خیلی خوب خوندم. قصدم هم وکالت بود. ولی از عید پارسال که امتحانات دی رو دادم انگار همه انرژیم تموم شد. خرداد خودم رو کشوندم که عقب نمونم و رتبه اول بشم باز. تابستونم نخوندم. 

امسالم خیلی ضعیف شروع کردم. حس میکردم به درس علاقه ندارم دیگه. تا تصمیم گرفتم زبان بخونم که بهش علاقه دارم. هر چند کنکور زبان 98 ثبت نام نکرده بودم. گفتم پشت کنکور میمونم. خودم هم نمیدونم ترم اول رو چه جوری گذروندم و معدلم شد 19.69. 

ولی دیگه بعد از اون نخوندم. الانم امتحان نهایی داریم. دینی رو 11.50 میشم! بار اول تو زندگیم. بقیه ش رو تصمیم گرفتم زیر 10 بگیرم برم شهریور بدم حداقل 19 تمام بشم. الان مشکلم اینه که حتی وقتی به دانشگاه بهشتی رشته زبانم فکر میکنم که واسه من ایده آل هست، دیگه انگیزه ندارم درس بخونم. 

کلا حس میکنم دیگه حوصله امتحان و استرس و خوندن اجباری ندارم. از طرفی میترسم بعدها پشیمون بشم. میگم نمیرم دانشگاه میرم ایلتس میگیرم و فرانسه رو شروع میکنم و موسیقی میرم و ... از زندگیم لذت میبرم. ولی بازم ته دلم میترسم. واقعا نمیدونم چیکار کنم. خیلی به راهنمایی نیاز دارم. 

امیدوارم جواب بدید، ممنون میشم


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)