من یه دخترم که نیاز به محبت دارم. دوست دارم عزیز خیلیا باشم. دوست دارم عاشق بشم و عاشقم بشن. اما هیچوقت کسی عاشقم نشد. هیچوقت کسی بهم ابراز علاقه نکرد. تا الان که 26 سالمه هیچ عشقی رو تجربه نکردم. انگار باید بدون عشق ازدواج بکنم.

من دوست دارم عاشق بشم و بعد ازدواج بکنم . الان دخترا رو که می بینم هر کدومشون یکی عاشقشه. دخترای فامیل ما که سرشون دعواست .خواستگار زیاد دارن . هر کدوم هم بیشتر اصرار میکنن که زنشون بشه. نه به اونا که سرشون دعواست و نه به من و بعضی از دخترا که هیچکس تا حالا عاشقمون نشده و عشق رو تجربه نکردیم.

بعضی اوقات میگم بذار خودم دست بکار بشم و بذارم یکی عاشقم بشه. مثلا تو شبکه های اجتماعی باهاش آشنا بشم و بعد همدیگرو ببینیم و یا سعی کنم بیشتر با جنس مخالف ارتباط داشته باشم تا بلکه یکی عاشقم بشه.

چون اینجوری که هیچ کاری نکردم، هیچکس سراغم نیومد. ولی بعضی از دخترا که سرشون دعواست. سرجاشون نشستن و بقیه نمیدونم از کجا پیداشون میشه و کلی نازشونو میکشن. اما من چرا تا حالا کسی عاشقم نشده؟؟

مگه پسرا عاشق و دیوونه چجور دختری میشن؟؟ من باید چکار کنم که مثل دخترای کناریم، دو الی سه خاطرخواه داشته باشم و راحت برای انتخاب دستم باز باشه؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)