درود 

آیا امکان این وجود داره که تقسیم بندی شکل بگیره که هر کس به فراخور علایقش خانواده برتر رو دنبال  و در همون قسمت هم پرسش هاش رو مطرح کنه ؟

مثلا بعضی کاربران هستند که نظرات شون رو می پسندم و معمولا کامنت هاشون مفید و مرتبط با موضوعه، و من تا به حال خیلی پیش اومده پرسشی داشته باشم , اما میدونستم حتی اگر عضو بشم و مطرح کنم اصلا پرسشم دیده نمیشه. من که 3_4 روز یه بار سر میزنم  باید بگردم و پست های مورد دلخواهم رو پیدا کنم . راهی برای دسترسی آسون تر به پست های هنری و ادبی و معرفی کتاب وجود داره ؟


پاسخ :

سلام

بله امکانش هست. کافیه شما موضوع مورد علاقه تون رو در صفحه موضوعات انتخاب بفرمائید و اون صفحه رو در مرورگر تون بوکمارک کنید، یا این که میانبر اون آدرس یا آدرس ها رو ایجاد کنید تا سریع تر به اون دسترسی داشته باشید .

برای پیدا کردن موضوعات مورد دلخواه تون به صفحه موضوعات مراجعه بفرمائید . اگه موضوع مورد نظرتون رو پیدا نکردید اعلام کنید تا براتون ایجاد بشه . در ضمن اگه می خواید مطالب یک نویسنده خاص رو دنبال کنید از یه روش دیگه میشه برای اون نویسنده آدرسی در نظر گرفت .

بنابراین کافیه شما موضوع یا نویسنده مورد علاقه تون معرفی بفرمائید .


پست های راهنمای استفاده از خانواده برتر:

راهنمای سریع استفاده از خانواده برتر

4 مزیت مهم ارسال نظر با عضویت در بیان

نظرات هم مثل پست ها آدرس اینترنتی دارند ؟

چطور می تونم یه مجموعه از آدرس مطالب خانواده برتر رو جایی ذخیره کنم ؟

راهنمای استفاده از وبلاگ خانواده برتر

آموزش لغو عضویت در خبرنامه

روش جدید آگاهی از ارسال پست های جدید، تائید نظرات و ...

روش اشتراک نظرات کاربران در شبکه های اجتماعی

قوانین تائید نظرات کاربران در خانواده برتر

می خواهم از خانواده برتر حمایت کنم



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)