من سوالی داشتم در مورد رفتارهای یه دختر تو اینستاگرام و اینکه نظر کاربران در این مورد چیه؟

من 22 سالمه و در اقوام و خویشاوندان دورم دختری هست که 20 سالشه، از لحاظ ارتباط خانوادگی هر سال شاید یه بار همدیگه رو ببینیم تو خونه مادر بزرگم، ولی من پدرشون رو میشناسم چون یه باشگاه ورزشی دارن و سلام و علیک دارم باهاشون بعضی وقت ها، حالا سوالم در مورد دخترشونه؛

من قبلا چند سال پیش دخترشون رو دیدم و از ایشون خوشم اومد ولی چون اهل دوستی نبودم گفتم صبر کنم تا بزرگتر بشم و از راه درست وارد بشم، چند وقت پیش که از خواهرم اجازه گرفتم با اینستاگرامش برم پست های یکی از دوستام رو ببینم دیدم این دختر خانم هم جز فالوور های خواهرم هستن و پست هاشون رو دیدم.

تو اینستاشون عکس های خودشون رو گذاشته بودن البته بی حجاب نبود عکس هاش، ولی قبلا که من ایشون رو دیدم وضع حجاب شون خیلی بهتر از این بود، الان کامل موهاش رو ریخته بود بیرون و تازه اکثر فالوور هاشون قوم و خویش شون بودن، ولی بعضی ها هم از اقوام شون نبودن و پسر غریبه بودن و زیر پست هاش واسه ش قلب فرستاده بودن، من واقعا خیلی ناراحت شدم از این قضیه، ولی خب میدونم که دختر بدی نیست. 

من با خواهر خودم صحبت کردم که عکس هاش رو نذاره تو اینستا و گوش کرد و رو این قضیه حساسم دوست ندارم دختری عکسش رو بذاره تو اینستاگرام، حالا چه برسه به اینکه پسرهای غریبه هم بیان و زیر پست هاش واسه ش قلب بذارن.

سوالم از دختر خانم ها اینه که آیا شما هم عکس تون رو میذارید اینستا و پسرای غریبه زیرش قلب میفرستن براتون؟

این کار این دختر بنظرتون چطوری میاد؟ وضع حجابش خوب نبود ولی بی حجاب هم نبود ...، به نظرتون این دختر از لحاظ اعتقادی در چه سطحیه، به نظرتون دختر خیلی بی قید و بنده؟

من خودم مذهبی نیستم، حتما هم لازم نیست دختر چادری باشه، ولی اینکه موهاش رو خیلی بریزه بیرون و عکسش رو بذاره اینستا و پیجش هم کاملا خانوادگی نباشه سنگینه برام.

لطفا کمکم کنید

و سوالم از پسرها اینه که این قضیه از نظرشون چطوره؟

شما به شخصه نظرتون درباره این دختر چیه؟ به نظرتون بدرد من میخوره؟ رو این قضیه خیلی دل چرکینم چون چند وقت پیش دیده بودم که حجابش کمتر شده ولی نمیدونستم تو اینستا هم اینطوریه ...


مرتبط:

پسرها چطوری توی اینستاگرام فالووینگ پیدا میکنن؟

شوهرم تو اینستاگرامش صفحات مستهجن رو دنبال می کنه

یه مرد تازه ازدواج کرده در اینستاگرام منو فالو کرده

هدف برخی از دختران از گذاشتن عکس های شخصی در اینستاگرام چیه ؟

خانمم در اینستاگرام یه آدم دیگه میشه

خواستگارم در اینستا و تلگرام با دختران زیادی دوست بوده

با دیدن پیج اینستای دختر مورد علاقم شوکه شدم

بلاک کردن پسران غریبه توسط بعضی از دختران در اینستاگرام



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه) اینستاگرام (۲۹ مطلب مشابه)