سلام دوستان

بعضا توی پست ها یا کامنت هایی که اخیرا دیدم واسه حل مشکل ازدواج مخصوصا واسه خانوم ها پیشنهاد چله گرفتن داده شده، مثلا چله یس یا امثالهم، میخواستم یه چیزی رو بگم البته اعتقاد داشتن به صحتش خیلی مهمه، گاها بعضی ها اصولا باوری ممکنه نداشته باشن و همه چیز رو در زندگی در گرو سعی و تلاش صرف خود شخص بدونن که کاری با این دسته نداریم، البته درسته که آدم واسه زندگیش و هدفش که ازدواج هم یکی از اوناست باید خودش هم در حد توانش تلاش کنه واسه بهبود زندگیش و ایجاد شرایطش و غیره، اما اینو بدونیم چه ازدواج رو قسمت بدونیم چه ندونیم که به نظر خود من هم قسمت هست هم نیست باید از خدا هم کمک بخوایم چون تا او آسون نکنه هیچ چیز آسون نمیشه.

پیشنهادم به کسانی که مشکل ازدواج دارن خصوصا و یا حتی بیماری یا هر گرفتاری دیگه و میخوان و دوست دارن گره کارشون باز شه بجای چهل شب خوندن یس یا به اصطلاح چله گرفتن، شب نیمه شعبان که نزدیکه در واقع شنبه 31 فروردین به هنگام اذان مغرب رو از دست ندین یک شب بجای همه اون چهل شب. 

شب نیمه شعبان بعد از شب قدر والاترین شبه که در روایات هم وارد شده خداوند به ذات خودش قسم خورده هیچ درخواست کننده ای رو مادامی که گناهی درخواست نکنه دست خالی باز نگرداند چی بهتر از این. شبی که درهای رحمت، بخشش، روزی، مغفرت و خیلی چیزهای دیگه به روی همه باز میشه و در منابع روایی عنوان شده. 

یک شب طلایی و البته اطمینان و اعتقاد به اینکه خداوند در چنین شبی حاجت مون رو روا میکنه چون او مثل ما آدم ها نیست که به چیزی قسم میخوریم و بعد خلف اون رو انجام میدیم یا حتی انجام نمیدیم البته در کنار سعی و تلاشی که برا هر حاجتی که داریم،این فرصت و شب طلایی رو غنیمت بشماریم.

امیدوارم هر کس هر حاجتی که داره ازدواج، شفای بیماری، قرض و بدهکاری یا هر مشکل دیگه ای روا بشه.

"مهدی من"


مرتبط:

اگه یک دعای مستجاب داشته باشید اون چیه ؟

برای حاجت های همدیگه دعا کنیم

30 راهکار عملی دعا کردن صحیح

چرا وقتی بارون میباره آدم دوست داره دست به دعا برداره؟!

دعا در حق دیگری زود مستجاب میشه

احساس میکنم چون گناه میکنم خدا دعامو مستجاب نمیکنه

عاقبت به خیر نشد کسی جز به دعای خیر پدر و مادر

روش درست دعا کردن و موانع استجابت آن (1)

اعمالی که باعث عدم استجابت دعا می شوند

مطمئن باشین که با دعا کردن هیچی عوض نمیشه !

دعا کردن در حق دیگری چقدر تاثیر داره در اون فرد ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) مطالب کاربران (۸۹۱ مطلب مشابه)