سلام دوستان 

یه هفته قبل عید با یکی از همکارانم آشنا شدم (هر دو نفر متولد 63 هستیم)، گویا یه سال پیش منو به ایشون معرفی کرده بودن، منتها چون شرایط کاری شون اوکی نشده بود نیومده بودن صحبت کنن ، تا اینکه امسال شرایط طوری شد که تو سرویس منو دیدن و بعد از دو بار دیدن از یکی از همکارهای خانم خواسته بودن با من صحبت کنن.

خلاصه قبل عید یه جلسه همدیگه رو دیدیم و خیلی هم خوب پیش رفت، بعد اون دیدار من بلیط داشتم ( هر دو نفر از یه شهر دیگه ایم) اون آقا پیام داد سوار اتوبوس شدم و مرتب پیام میداد حتی از فرداش که رسیدم خونه مرتب تو تلگرام پیام میداد تا یه هفته، بعد دو روز پیام نداد خودم حالش رو پرسیدم کلی تحویل گرفت و گفت به یادتون بودم منتهی گفتم مسافرتین و در حال استراحت مزاحم نشم، دو بار دیگه پیام داد، آخرین بار ازش پرسیدم خانواده در چه حد در جریان هستن؟ گفتن هنوز به مادر شون نگفتن و اگه همه چی خوب اوکی شد بهشون میگن (آخه من سنی ام و ایشون شیعه، گویا مادرشون مخالفن و این آقا اصلا مذهبی نیست).

خلاصه گفت بهتره از الان بگین و گفتن نگرانی تون چه و همین جوری بحث کردیم. الان چهار روزه پیام ندادن. یعنی بیخیال شدن  و نمیخوان، اعصابم بهم ریخته چرا اینقدر با ذوق و شوق اومد ؟


مرتبط:

ازدواج دختر شیعه با پسر سنی مشکلی داره ؟

دارم مجبور میشم با آقایی از یه مذهب دیگه ازدواج کنم

تفاوت اعتقادی و مذهبی و اهمیت آن در ازدواج

حاضرید با مسلمانی که هم مذهب خودتون نیست ازدواج کنید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)