خیلی کوتاه میخوام به شما بگم که الان با توجه به این همه ترسی که برای پسران در سر راه ازدواج به وجود اومده کمتر پسری جرات رفتن به خواستگاری رو پیدا میکنه و اون هایی هم که میرن همه آدم های با جنم و جرات نیستن، شاید اون قدر دوست دختر بازی کردن که راحت و پر رو شدن و از طرفی بی عار شدن و از نه شنیدن کک شون هم نمیگزه و میرن، سنگ مفت گنجشک هم مفت!!!

خیلی ها خودشون هم از خودشون هیچ چی ندارن و به پشتوانه بابا پا میشن میرن (اینو در جواب یکی از دخترهای این وبلاگ نوشتم!) که برگشت گفت اون پسری که پا پیش میذاره خیلی با جرات و جنم و ... هستش. در صورتی که این طوری نیست. (ببخشید که یکم عصبانی شدم واقعا ببخشید خواهرهای من! منو ببخشید واقعا!)

شاید پسر پر رویی باشه، شاید متوهم باشه، شاید خیلی اعتماد به سقف داشته باشه، شاید دلش به پول باباش قرص باشه، شاید در شرایطی بزرگ شده که راحت تر تونسته درس بخونه یا موفقیتی کسب کنه و ...

الان منظورم این نیست که هر کی به جایی رسیده از پول بابا بوده و ... منظورم اینه که الزاما پا پیش گذاشتن یک پسر دلیل بر با جرات بودن یک پسر نیست! و انقدر هی به پسران لطفا نگید که پا پیش بذارید و جرات و شهامت و ... خودتون رو نشون بدید .

اما اینایی که گفتم تا اینجاش فقط یک پرانتز بود! میرم سراغ بحث اصلی این مطلب...

آقا پسرهای عزیز، این همه دختر الان نیاز عاطفی دارن، نیاز جنسی دارن و ...، نمیان که همه جا جار بزنن به خاطر همین نیازهای طبیعیه که میرن سراغ دوست پسر یا سالم تر ها و با حیاتر ها از ازدواج نکردن شون راضی نیستن و بهشون فشار اومده (دقیقا مثل ما پسرها که فشار برای ما البته چند درجه بالاتره!)

ولی از اون جایی که مراجعه و درخواست کنندگان اولیه پسرها هستن، بنابراین این میشه عاملی برای گروکشی دخترها و خانواده های دختر! که دیگه دهن پسره رو ... (ببخشید، بوووق!) به هر جهت میخواستم فقط به شماها بگم که یه کم خودتون رو سفت بگیرید پسرها، یه کم روی عزت نفس تون کار بکنید

اینا تکنیک های دختر شوهر دادن و ارزش دختر بالا بردنه که هی منت میذارن و ... تازه پسر رو ت... میکنن و بعدش منت هم سر پسره میذارن و میگن دختر هم بهت دادیم! به هر حال دخترها هم بعد از ازدواج حتی نمیگن که ما دوست داشتیم ازدواج بکنیم و داشتیم میترکیدیم و خدا رو شکر اومدی ما رو گرفتی! ولی پسرها راحت این ها رو میگن. 

به هر جهت از اون جایی که نیاز نیست هیچ دختری چیزی بگه، ولی یه مقدار شما پسرها هم اگه قدر و ارزش خودتون رو بدونید و یه مقدار روی عزت نفس تون کار بکنید، قیمت شما پسرها هم بالا میره .

واقعا داره حالم از پسرهایی حتی مثل خودم بهم میخوره که انقدر بدبختانه افتادن دنبال اینکه ای وای خدا پیغمبر فلان ... که چرا به ما پسرهایی که خوبیم ولی زیاد پول نداریم زن نمیدین و ...

بیاید واقعا یه کم خودتون رو سفت بگیرید، پسران جمع کنید این بسات مسخره بازی تون رو، یه کم محکم باشید، مردی گفتن زنی گفتن، از کی تا حالا پسرهای مملکت ما انقدر بدبخت و فلک زده شدن؟!

البته منم یک مردم، نزدیک سی سال و درک تون میکنم، ضعف ما مردان یه چیزه، البته زن ها هم خیلی ضعف دارن ولی یک دهم ما هم نیست، ما بدبخت ها فقط مشکل مون اینه که از چشم عاشق میشیم و خیلی سریع هم عاشق میشیم و مثل بچه کوچوهایی هستیم که هر چی میبینیم سریع میخوایم! دخترها هم از همین عامل تضعیف کننده استفاده میکنن و هی هر روز دارن خودشون رو خوشگل تر میکنن و ما مردان هم هی بیشتر داره دل مون قنج میره!!!

بنابراین خواهش میکنم پسران بفهمید که زیاد هم نباید لیلی به لالا بذارید و باید به مقدار ارزش خودتونو بفهمید و یه مقدار به اصل خودتون برگردید، واقعا حالم از پسرهای ضعیف جامعه امروزی خودمون بهم میخوره که مثل بچه ها هی غر میزنن ما پول نداریم زن میخوایم و مثل بدبخت ها افتادن به منت کشی و بدبخت بازی و بیچارگی و درماندگی و فلاکت و ... !

پسرهای محترم، اگه برید خواستگاری دیدید مهریه چرت و پرت خواستن بهتون بندازن، شما رو به خدا اگه دل تون ترکید هم پا رو دلتون بذارید و بیاید بیرون و بگید به جهنم دختر که قحط نیست، اگه ما پسران هر شرط شری که برامون میذارن رو نپذیریم یه مقدار تعادل به جامعه برمگیرده . 

ارسالی از "اسقف اعظم"


مرتبط :

حتی اگه بمیرم مهریه بالا قبول نمی کنم

دختری هستم که دارم از فشار جنسی میترکم

بدون مهریه، اگه طلاق گرفتم چطوری زندگیم رو تامین کنم ؟

ما دختران یه مقدار معقول مهریه میخوایم، اما به چند شرط

شوهرم به خاطر اینکه مهریه نده اقدامی واسه طلاق نمی کنه



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)