با سلام

پیشاپیش ولادت حضرت علی (ع) رو به همه تبریک میگم، یه سوال ازتون دارم خواهشا کمکم کنید

شما به طالع ازدواج با حروف ابجد کبیر اعتقاد دارید ؟! آیا درسته ؟! من تو اینترنت که سرچ کردم و انجام دادم نوشته بود ستاره من و اون آقا پسر با هم بخت نیست من خیلی ناراحت شدم .

من اصلا اعتقاد نداشتم ولی یکی از اقوام مون رفت پیش دعا نویس انجام داد گفت با هم بخت نیست ولی اونا ازدواح کردند چون هم پسره خیلی خوب بود هم دختره ولی بعد از چند سال از هم جدا شدند چرا نمیدونم .

منم می ترسم، به نظرتون چیکار کنم ؟ میگن چون برای شیخ بهایی هست خیلی معتبره ولی دفتر آیت الله مکارم هم گفتند اعتباری نداره حالا به نظرتون حرف کدوم رو باور کنم ؟ 

با تشکر 

عیدتون هم مبارک


مرتبط :

آیا طالع بینی ها حقیقت داره ؟

آیا به طالع بینی معتقدید ؟

ظاهرا طالع ما با هم جفت نیست و ممکنه بچمون ناقص بشه !

چقدر به طالع بینی اعتقاد دارید؟

به دعا نویسی، بخت گشایی و بستن بخت اعتقاد دارید ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) بخت گشایی در ازدواج (۲ مطلب مشابه)