سلام دوستان

من تو شبکه های اجتماعی عضو نیستم و فقط یه تلگرام دارم . جدیدا احساس خیلی بدی دارم حس میکنم از جامعه عقب افتادم و منزوی شدم ... برنامه هایی مثل اینستاگرام که الان خیلی پرطرفدار شده، میتونه به آدم اعتماد به نفس بده و تاثیرگذار باشه ؟ 

خب من دخترم و مثل خیلی از دخترها دوست دارم عضو این برنامه ها باشم و به چشم بیام ... از طرفی هم فکرش رو میکنم ممکنه مثل خیلی ها معتادش بشم و از کار و زندگی بیفتم ولی با این وجود الان عصر تکنولوژیه و طبیعیه که گوشی های هوشمند و دنیای مجازی جزو زندگی روزمره ی همه شده و یه جور حکم اطلاع رسانی هم داره .

حالا نظرتون راجع ته این موضوع چیه ؟

مرسی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
افزایش اعتماد به نفس (۳۸ مطلب مشابه)