سلام

من چند وقت پیش برای استخدام اقدام کردم ، ولی جز تحقیر و مزاحمت هیچی گیرم نیومد، همش یا پیشنهاد دوستی یا پیشنهادات زشت میدادن یا سرکارم میگذاشتن ، یا خیلی رک میگفتن با کسی میخوایم آرایش کرده و تا کلاس کاری مون بره بالا . 

رفتارهای خیلی بدی داشتن، حتی یه خانوم دراومد به من گفت تو معلومه کار نمیخوای، دنبال شوهر میگردی و کلی اذیتم کردن .... واقعا خدا نکنه که گدا معتبر بشه ... 

من هیچ منبع درآمدی ندارم، از صبح تا شب توی خونه ام، کلاس هم دیگه پولش رو ندارم، هیچ هنری هم ندارم ازش پولش در بیارم، مثلا نگید برو تو اینستا و کارهای هنری کن و  بفروش!

برای چی اینقدر بعضی از مردم پست و ... شدن ؟ مگه من چه کار غیراخلاقی جز استخدام خواستم انجام بدم که این طوری منو اذیت کردن و آزار رسوندن ؟ 

واقعا من که نه کلاس میتونم برم ، نه کاری پیدا کردم ، نه ازدواج کردم ، چیکار میتونم کنم ؟ از صبح تا شب بشینم تو خونه در و دیوار رو نگاه کنم تا کی ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
درد دل های دختران و پسران (۲۰۹ مطلب مشابه) آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)