سلام خدمت شما عزیزان

پسر هستم بین سن حدود 20 تا 25 ،دغدغه ای داشتم که گفتم با شما عزیزان در میون بذارم . 

با توجه به توقع فضایی بعضی از دختر ها و وضع اعتقادی شون ، میخوام از لحاظ عاطفی، جنسی و فکری به  دختر ها وابسته نباشم و این که اونا رو به طور کامل از ذهنم حذف کنم .

از شما میخوام بهم بگید که چطور ازشون متنفر بشم تا در زندگی روی آرامش رو ببینم، چون تا زمانی که فکرم درگیر اون ها باشه نمیتونم به اهدافم برسم و فکرم درگیر اونا میشه، حدود دو ماه تونستم فکر به جنس مخالف رو کامل کنار بذارم و فراموش شون کنم ولی باز دوباره برگشتم خونه اول .

از شما کمک میخوام که بهم بگید چطور به کل اونا رو از زندگی و تفکرم حذف کنم و انگار اصلا برام وجود ندارن.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)