سلام 

من داوطلب کنکور نظام قدیم رشته انسانی هستم، تصمیم داشتم برای کنکور سراسری خودم رو  آماده کنم، در کنارش آزمون آزمایشی هم بدم ولی آزمون های گاج و قلمچی شهریه اش بالا بود . با خودم گفتم پس آزمون های آزمایشی سنجش حتما خوبه چون من شنیده بودم هزینه شهریه اش نسبت به قلمچی و گاچ کمتره.

حالا من میخواستم از دوستان بپرسم اگه تجربه یی دارین از نحوه برگزاری این آزمون و خلاصه شهریه اش و چگونگی گرفتن کارت ورود به جلسه امتحان و این که کجاها باید برم برای ثبت نام این آزمون های آزمایشی سنجش .


مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه) کنکور (۶۳ مطلب مشابه)