سلام  

من راستش تو دردسر بزرگی افتاده ام و تنها امیدم شما دوستان عزیز هستین، البته تازه با این سایت آشنا شدم گفتم با خودم منم مشکلم رو باهاتون مطرح کنم. ببینید ما زمانی که خونه مون رو بنایی کرده بودیم متاسفانه نصف کتاب های مدرسه منو بابام اشتباهی انداخته دور و منم یه جایی معین گذاشته بودم که بعدا بیام بخونم جاش کاملا مناسب بود .  

خب اون لحظه این قد عصبانی شده بودم که نمیدونستم باید دقیقا چیکار کنم و بعد با خودم گفتم آرامشت رو حفظ کن دنبال راه حل مناسب باش، از اینترنت دانلود کردم درس های حفظ کردنی رو خب اون حله خدا رو شکر ، ولی مشکل اصلی کتاب آمار و مدل سازی سال دوم دبیرستان هستش حتی خود کتابش رو دانلود کردم اما بی فایده بود .  

حالا اگه بشه یه جزوه خوب و کامل آمار و مدل سازی میشناشین بهم معرفی کنین یا اگه سایتی رو میشناسین که آمار و مدل سازی رو خوب و تمیز آموزش میده بهم بگین.

بعد دوستان یه خواهش دیگه یه راهنمایی دیگه میخوام یه برنامه ریزیی اگه بشه بهم بدید برای دروس عمومی لااقل بتونم قبول بشم تو این مدت زمان کم ، دوستام میگن عمومی ها چهار تا کتاب بیشتر نیست نگران نباش.

آخه نمیدونم چطور نگران نباشم این چهار تا درس تو قبول شدن خیلی موثره .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مدرسه خانواده برتر (۲۳ مطلب مشابه) چگونه درس بخوانم (۸۰ مطلب مشابه)