سلام معذرت می خوام ک این سوالو اینجا مطرح می کنم 

راستش من بعد پریودیم یعنی بعد این که پاک می شم تا دو سه روز خارش دارم نه خیلی شدیدا ولی عذاب اوره آیا به نظر شما این غیر عادیه و من باید به دکتر زنان مراجعه کنم؟ یا این که  خیلیا اینطورین؟

ممکنه این خارش ربطی به این داشته باشه که ما با تیغ نظافت می کنیم ؟ (منظورم قسمته وازنه)

پاسخ : 

سلام

موضوع تیغ رو تست کنید . یعنی در دفعه ی بعد مقداری صبر کنید و اون موها رو نزنید . اگه باز خارش ها به سراغ تون اومد ممکنه یه بیماری داشته باشید ولی اگه خارش نگرفتید معلوم میشه که علت تیغ زدن بوده و باید روش دیگه ای رو برای زدودن موهای زائد انتخاب کنید .

موفق باشید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) پریود، قاعدگی، عادت ماهانه (۳۶ مطلب مشابه)