سلام دوستان

من یه پسر ۱۸ ساله م که یه مشکلی دارم؛

اونم اینه که وقتی یه جایی یه اتفاق بدی مربوط به خودم باشه مثل جر و بحث و دعوا و نامردی و ... ؛ توی خودم تا مدت ها خودخوری میکنم و فکرم رو مشغول میکنه به حدی که اصلا نمیتونم تمرکز کنم و درس بخونم واسه کنکورم . 

مثلا ۴ ماه پیش یه جایی با کسی دهن به دهن شدم، هنوزم که هنوزه فکرم رو درگیر کرده، البته اون اول شروع کرد و منم جواب دادم . یا یه مشکل دیگه که هست اونم اینه که در مورد اتفاقاتی که هنوز رخ نداده فکر میکنم و خودخوری ( منظورم اتفاقات بده ) 

لطفا کمکم کنین خیلی در عذابم .

ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه) روش های اجتماعی تر آقایان (۱۰۵ مطلب مشابه)