سلام

بچه ها من در این پست قصد فخر فروختن ندارم ، اصلا همین اول عرض کنم خود من خواستگار مناسب و معمولی ندارم تا خیال همه جمع بشه . 

اما سوالم ؛

داداشم وقتی سنش کمتر بود کسی تحویلش نمی گرفت ، بزرگ تر که شد با توجه به برنامه و هدف هایی که از ۱۸ سالگی داشت ، ظرف ده سال تا الان که ۲۸ سالشه تونست به موقعیت های خوب و موفقیت های بالایی دست پیدا کنه ، و از نظر اخلاقی هم اکثر مواقع آروم ، بدون حاشیه و با سابقه خوب هست . 

ولی از زمانی که موقعیتش تغییر کرده ، خانواده های فامیل ما که دختر دارن تغییر رفتار دادن ! خانواده عمه ، دایی ، همسایه و یکی از آشنا ها ، در حالی که قبلش باور بفرمایید هر شش ماه به خونمون میومدن الان هر پنج شنبه و جمعه یکی شون خونه ما هستن ، البته مهمون حبیب خداست ، قدمش روی چشم ، ولی نه کسی که موقع به قول خودشون سطح پایین بودن نگاه مونم نمی کردند ، منم اصلا دلم نمیخواد برادرم با دختر دایی ، دختر عمه ، همسایه یا اون آشنا ازدواج کنه و هر کاری می کنم تا با اون ها وصلت نکنه ! 

چطور وقتی متوسط بود ، عارشون میومد سلام بدن ؟ الان که برادرم موفق شد و اونا هم همون طور موندن ما خوب شدیم ؟ آخه به خدا حسادت نیست نمی دونید چه رفتار هایی انجام میدن ، زن داییم هفته ای سه بار زنگ میزنه حال ما و برادرم رو می پرسه . اون یکی میره شمال میگه چیزی لازم ندارید ؟

بحث سر "ریا" سر "دو رویی" هست سر "ظاهر بین" بودن و از همه مهم تر ، سر "گیر" بودن هست ، ریا کار هستن خوب باشن مهم نیست . ولی گیر هستن . ول کن نیستن ! نه سر اینکه کی خوبه کی بده کی سطح بالاست کی پایین ، من خودم - مادرم - با نظر نسبتا مثبت برادرم قصد داریم دختری که خانوادشون همیشه به ما لطف داشتند رو برای ازدواج انتخاب کنیم . 

هم خیلی خانوم ، با شعوره ، هم زیبا و پدرش هم موقعیت خوبی داره ، لطفا نگید تازه به دوران رسیده ، من پدرم پونزده سال ور شکسته شد ، داداشم با سختی ها به موقعیت بالایی رسید ، منظورم صرفا خونه و ماشین نیست ، چطور به فامیل بگیم دخترتون رو نمیخوایم ؟

یه کم شخصیت برای خودشون قائل نیستن ، یکی از اون ها که هر هفته با یه پسر دوست بود حالا دلشو به داداش من خوش کرده ، خندم می گیره ، من خودم ۲۳ سالمه .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه) ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه) جواب رد به دختر (۳۳ مطلب مشابه)