سلام

من همین سه شنبه وقت عمل بینی دارم. همه ی جوانب رو سنجیدم ، پزشکم هم قبلا بینی خواهرم رو عالی عمل کرده و نتیجه ی عمل هاش هم خوبه ، بینی ام استخونیه ،دکتر پیشنهاد خودش رو داد که چطور عمل کنم بهتره ولی گفت هر شکلی بخوام میتونه عمل کنه و حتی گفته عکسی از مدل دلخواهم رو ببرم تو اتاق عمل!

عکس بینی خودم رو هم طراحی شده اش رو دیدم و خیلی خوب بود من بعد از 2 سال که پرس و جو کردم این تصمیم رو گرفتم منتها الان دلشوره ی بدی دارم که سه شبه نخوابیدم و اشتها ندارم ، یه راهکار میخواستم تا استرسم کم بشه و آروم بشم .

نمیدونم چرا با اینکه دلم خیلی هم روشنه و 90 درصد مطمئنم که همه چی خوبه ولی نگرانی عجیبی دارم، شنیدم بعضی ها این استرس رو بعد از عمل هم دارن از کسانی که تجربه استرس قبل و بعد از عمل رو داشتن کمک میخوام 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
تجربیات پزشکی (۳۲۲ مطلب مشابه)