سلام دوستان

من دختری ۲۲ ساله هستم که واقعا یه مشکل جدی دارم ، و خیلی ممنون میشم که خیلی دقیق منو راهنماییم کنید چون واقعا نیاز دارم.

راستش چند روز پیش یه خواستگار داشتم ، که قرار بود برای آشنایی تشریف بیارن خونه مون ، حالا خانواده من انتظار داشتن با یه بار دیدن ایشون رو بپسندم . حتی اجازه حرف زدن رو هم ندارم ، من موندم با چنین شرایطی چه جوری همسر آیندم رو انتخاب کنم ، وقتی اومدن خونه مون حداقل انتظار داشتم سر صحبتی با پسره باز کنن ، که حداقل لحن صداش و طرز صحبت کردنش رو بشنوم و ببینم  ، اما انگار نه انگار ، سر هر موضوعی حرف زدن به جز ازدواج مون ( البته پسره هم از بس که خجالتی بود ، از بس که سرش پایین بود من جاش گردنم درد گرفت ، حتی نتونستم قیافه ش رو درست و حسابی ببینم ) .

من به کلی داغ کردم و وقتی که دلیل صحبت نکردن شون رو با پسره رو پرسیدم. گفتن کور که نیست ، کر و لالم نیست، منم موندم چی بگم والاه ، یعنی چی آخه، هر کی کور و لال نباشه من باید برم زنش شم ؟

خلاصه این که منم از سر لج جواب رد دادم آخه تو نگاه اولم اصلا به دلم ننشست ( چه نگاهی اصلا ندیدمش ) حالا من دخترم نمیتونم پیشنهادی بدم اما اون که میتونست حداقل درخواست یه گفتگوی رو در رو رو باهام داشته باشه ( شاید خانواده اجازه نمیدادن اما باید میداد ) از یه طرف هم تا به حال با هیچ پسری دوست نبودم ، دختر مذهبی هم نیستم ، اما به نظرم این که برم دوست دختر کسی بشم در حد شخصیتم نیست ( بنابراین نمیتونم با کسی دوسشم).

 اگه این جوری پیش بره دیگه شاید هیچ وقت نتونم ازدواج کنم ، من واقعا قیافه برام مهم نیست ، اما طرز برخورد و حرف زدن و نگاه کردن و ... خیلی برام مهمه ، اما این جوری که نمیشه این ها رو فهمید . خلاصه این که سوالم از شما دوستان اینه که چه جوری میتونم با یه نگاه بپسندم طرف مقابلم رو ؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار (۱۴۳ مطلب مشابه)