سلام

امیدوارم حالتون خوب باشه ، من پسر مجردی هستم با شرایط مالی و زندگی متوسط . ببینید وقتی تو جمع دوستان و فامیل که متاهل هستن بحث ازدواج و مشکلات اون پیش میاد تقریبا اکثر این افراد تاکید میکنند که ما موقع ازدواج هیچی نداشتیم نه سرمایه ای نه خونه ای، بعد ازدواج به همه چی رسیدیم یا میگن وقتی ازدواج کردیم برکت کار و زندگی مون بیشتر شد ، حتی بعضی ها میگن ما موقع ازدواج بدهکار بودیم ! یا تاکید دارن اگه پسر ازدواج نکنه‏ تو زندگی و کارش پیشرفت نمیکنه به جایی نمیرسه همش میگن تو فقط زن بگیر بقیه ش حله ، نترس برو جلو خدا جور میکنه .

ببینید من نمیخوام خدایی نکرده کسی رو از ازدواج نا امید کنم ولی هر چی فکر میکنم منطقی نیست ، مگه یه پسر با ازدواج هزینه هاش چند برابر نمیشه ؟ اونم تو این شرایط فعلی ؟ من شخصا به روزی رسون بودن خدا ایمان دارم، شکی توش نیست، هر آنکه دندان دهد نان دهد ، ولی اینو نمیتونم هضم کنم که یه آدم بی پول و بدون پشتوانه مالی زندگی موفق و بدون دغدغه ای داشته باشه، پس این همه خانواده هایی که مشکل مالی دارن و از همه عالم و آدم شاکین از کجا اومدن؟ نمیشه که نقش مادیات رو تو شروع زندگی و بعدش کمرنگ جلوه داد . 

آیا شما دوستان متاهل فقط میخواین ما مجردا رو تشویق به ازدواج کنید ؟ آیا منطقیه که یه پسر با شرایط مالی ضعیف ازدواج کنه ؟ شاید زمونه ی ما با شما خیلی فرق کرده؟ شایدم ما آدما عوض شدیم ؟ 

سوال کلی من از شما اینه ،

چقدر به افزایش روزی بعد از ازدواج ایمان دارید ؟

خوشحال میشم راهنماییم کنید

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) تجربیات زوج های موفق (۳۲ مطلب مشابه) قبل از ازدواج لازم است بدانید (۲۹۶ مطلب مشابه)