سلام به همه دوستان ...

دختر ۱۸ ساله هستم و با حجاب ... علاقه خاصی به آرایش ( رژ و ریمل ) دارم، ولی برای تو خونه ... ، ولی چون لب های من گاهی اوقات رنگ سفید به خود میگیره مجبورم یه کم که میرم بیرون رژ بزنم ولی نه غلیظ ... .

چند وقت بود که رژ رو ترک کرده بودم، ولی تا خاله م من رو میبینه میگه وای رنگ و روت پریده س ... ( چون دختر خودش قبلا رژ میزد ولی حالا نمیزنه دیگه ، این رو میگه که من بزنم و بگه فقط دختر منه که رژ نمیزنه توی خانواده و فامیل !!! من و مامانم و خواهرم این طوری برداشت کردیم ، من خاله م رو خوب میشناسم ، هیچ وقت خوب ما رو نخواست .

همیشه با حرف هایی که بهمون میزنه هم خودش و هم دخترش ، آدم رو ناراحت میکنن ، حتی شده یه حرف هایی فقط به من بزنن و اشک من رو شبانه در بیارن ، دوست داره از من و خواهرم جلوی همه بد بگه ، و ما رو سبک میکنه ) این رو اون یکی خاله م و مادر بزرگمم هم متوجه شدن و مادرم میگن ول کن محلش نذار )

بگذریم ...

میخواستم ببینم من اگه یه رژ صورتی بزنم ولی کم بزنم که فقط لبام رنگ بگیره واسه نامحرم جلب توجه میشه ؟
آخه من از کجا بفهمم که این رژی که من زدم باعث جلب توجه نامحرم میشه یا نه ؟ من که نمیتونم برم به مردان و پسران بگم این رژم جلب توجه میکنه یا نه ؟ همیشه این واسه من سوال بوده و البته هنوز هست ...

ولی بعضی اوقات که میزنم ( از این مداد لب ها که اومده و باید محک بر روی لب بمالی تا رنگ بگیره و یه مقدارم پر رنگ میشه ) عذاب وجدان میگیرم ، من دوست ندارم نگاه یه پسر مجرد و یه مرد متاهل رو به خودم جلب کنم ...

مرجع تقلیدم آیت الله خامنه ای هستن و فرمودن منظور اون چیزی است که جلب توجه نامحرم را نکند ( اگه درست گفته باشم)...

آقایون لطفا نطرتون رو بگید در این باره ، فکر کنین من خواهر کوچکترتونم ، چه جوری راهنماییش میکنین ... .

در پناه حق ...


مرتبط:

راهنمایی در مورد انتخاب و نحوه استفاده از رژ لب

من علاقه خیلی زیادی به رژ لب پیدا کردم

از کجا بفهمم رژی که زدم جلب توجه میکنه یا نه ؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)