سلام خسته نباشید.

داخل پست های قبل دیدم که خانم ها اومدن گفتن که مجرد هستن و ... ، منم مث بقیه ام. 22 سالمه ، داخل دانشگاه دولتی چادری ام ، همیشه با دوستام خوب بودم همه منو دوست داشتن اما کسی رو اون قدر جذب نکردم و تا الان خواستگارهای خیلی کمی داشتم، حتی تا حالا با پسری که واسه خواستگاری اومده حرف نزدم. میخوام بدونم مگر من بدم ؟ کجای کارم اشتباه بود که دیده نشدم؟

اصلا شما بگید من داخل خیلی پست ها خوندم که نوشتن باید دیده بشی یعنی چی؟ چطور باید دیده شد؟ هر روز کار و اگر مهمونی باشه میرم. دیگه دیده شدن چه مدلیه که من بلد نیستم ؟ واقعا خسته شدم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)