با سلام

آقایی 32 ساله هستم که سال پیش اقدام به طلاق از همسرم کردم. با توجه به اینکه مهریه ایشون 140 سکه هست ایشون خونه بنده رو گذاشتن برای فروش و در واقع دادگاه توقیف کرده. و هر چقدر هم اعتراض میزنم نسبت به رفع توقیف قاضی کار خاصی انجام نمیده .

میخواستم بدونم با توجه به اینکه بنده فقط همین یک خونه رو دارم و توش زندگی هم میکنم خانوم بنده این حق رو داره که به دلیل گرفتن مهریه خونه منو برای فروش بذاره ؟ و اگه این حق رو نداره بنده چیکار کنم تا خونه از توقیف خارج بشه ؟

خواهشا راهنمایی کنید ممنون واقعا


بیشتر بخوانید ...

میشه رسیدگی به پرونده به اجرا گذاشتن مهریه رو مدتی متوقف کرد ؟

یه خانم باکره می تونه فردای روز عقد مهریه شو اجرا بذاره ؟

مهریه ام را ببخشم یا چند سال از عمرم رو صرف گرفتنش کنم ؟

چطوری مهریه رو اجرا میذارن؟

مهریه ام را ببخشم یا چند سال از عمرم رو صرف گرفتنش کنم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل طلاق (۸۸ مطلب مشابه) مهریه (۱۱۶ مطلب مشابه)