سلام دوستان

اعیاد شعبانیه تون مبارک

به مدت چند سال پسر دایی ام به من علاقه داشتن و از من خواستگاری کردن و البته خانواده ها کاملا در جریان بودن ، هیچ وقت حضوری با هم هیچ گونه ارتباطی نداشتیم و نهایت ارتباط مون از طریق پیامک بود اونم در حد صحبت های عادی نه بیشتر . من خودم حساسیت زیادی به خرج میدادم و هیچ وقت نمیذاشتم این خط قرمز شکسته بشه، ضمن اینکه برای این ارتباط پیامکی هم مادرم در جریان بودن .

البته سال آخر روابط یکم تیره شده بود به دلیل یک سری از مسائل و دیدن یک سری رفتار و چیزای دیگه از این آقا ، و من به شدت ناراحت شده بودم و حقیقتا این اواخر من مقداری علاقه هم پیدا کرده بودم به ایشون و بهشون گفتم که بهشون وابسته شدم و خواستم روابط رو ترمیم بدم که البته این اتفاق نیفتاد و ظاهرا قسمت ما نبود .

من همه چیز رو تموم کردم ( همه چیز با نظارت خانواده ها بود ) و معتقد ایشون هم واقعا علاقه سابق رو به من نداشتند و فهمیدم ارتباط هاشون در حد همین پیامک فقط به من خلاصه نمیشه و ... و خلاصه همه چی تموم شد. اما ایشون هر از گاهی پیام به من میفرستن که من پاسخ نمیدم.

حالا سوالم اینه آیا اگر برام خواستگاری اومد باید ایشون رو مطلع کنم از این روابط ؟

خودم بخاطر حرفای سال آخرم ( ته اون حرفا این بود که بهشون گفتم بهشون وابسته شدم) عذاب وجدان دارم، ولی خب بدون گفتن اون حرفا نمیتونستم اون رابطه و ارتباط رو تموم کنم، باید مطمئن میشدم که نمیتونم برای یه عمر زندگی به اون آقا اعتماد کنم و احساس کردم باید این حرف رو بهشون بگم، حالا عذاب وجدان دارم . و اینکه اطرافیان کاملا در جریان بودن، نه از طرف ما بلکه از طرف اون آقا پسر برای اینکه میخواستن همه بدونن که ایشون من رو میخوان و کسی دیگه اقدام نکنه .

به مدت چند سال از عمرم بخاطر ایشون خواستگارهای دیگه ام رو مامان و بابام رد میکردن ولی دیگه نمیخوام بیشتر از این این اتفاق بیفته . حالا که من جواب منفی دادم و همه چی رو تموم کردم آیا حق این رو ندارم؟

( من خودم آدم سخت گیری توی روابط هستم و روابط با جنس مقابل واقعا برام خط قرمز هست و این ویژگی ام رو همه اطرافیان میدونن )

حالا من نمیدونم باید به طرف مقابل در آینده چقدر بگم یا نگم؟ از اون جایی که واقعا چیزی نبوده، میترسم بگم و اون فکر کنن تا حالا چی بوده، از یه طرف هم میترسم نگم و بعدا از خود آقا پسر فامیل یا حتی اطرافیان بفهمند و چون من نگفتم امکان داره چیز دروغی هم بشنون و بخاطر پنهان کاری من مجبور به باور کردن بشن .

ضمن اینکه اون آقا پسر فامیل هر از گاهی پیام به من میدن و من میترسم بعدا برام مشکل ساز بشه، نمیدونم چکار کنم، به مامانم هم گفتم میگن ولش کن خودش بعد از مدتی دیگه پیام نمیده، اما من میترسم .

و میترسم بلاکشون کنم ایشون هم بعدا تلافی ای چیزی کنن ( البته باید بگم که من به شدت حساس هستم شاید از نظر دوستان این مسئله  چیزی نباشه ولی من بخاطر همون پیام هایی که حتی خانواده هم درجریان بودن هم عذاب وجدان دارم و هم میترسم مخصوصا از اون ابراز وابستگی سوءاستفاده بشه)

دوستان ممنون میشم که راهنمایی ام کنید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه) ازدواج فامیلی (۸۹ مطلب مشابه) رد کردن خواستگار فامیل (۲۹ مطلب مشابه)