سلام

من یه دختر 19 سالم .... آدم کمال گرایی هستم و پر انرژی ، این یه بیوگرافی کوچولو از من .  مشکل من اینه که زندگیم خییییلی خالیه ، خالی و کسل کننده ، هیچ اتفاق خاص و کار خاصی نمیکنم ، فقط هر روز میرم دانشگاه و میام .

از این وضع به شدت کلافم و قصد دارم تو سال جدید این صفحه سفید زندگیمو  پر از رنگای قشنگ و اتفاقا و کارای خوب کنم . حالا از شما کمک میخوام بهم بگید چه کارایی میتونم انجام بدم ؟  البته جز کلاس زبان و ورزش و هنر ، واسه اینا خودم برنامه دارم ، منظورم چیزای خاص تره .

اگه فیلم و کتابی سراغ دارین که زندگی یه دختر جوون باشه که چه کارایی میکنه و چطور زندگی میکنه و البته جالب و قابل الگو گرفتنه ممنون میشم معرفی کنین .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)