سلام دوستان

من شاغلم اما میخوام برا خودم یه کسب و کار جدید راه بندازم . کسی هست که بتونه راهنماییم کنه و بگه میتونم تو چه زمینه ای سرمایه گذاری کنم تا یه کم سود داشته باشم. نظر خودم روی ساخت گلخونه برا تولید گوجه فرنگی و خیار یا گلها و درختچه های زینتیه . زمین دارم و از این بابت مشکلی ندارم . کسی هست که بتونه در این مورد کمکم کنه یا پیشنهاد بهتری داشته باشه.

در ضمن من از کسب و کار اینترنتی خوشم نمیاد، بیشتر کار تولیدی رو دوست دارم. دوستان هر کسی ایده ی خوبی داشته باشه خوشحال میشم همین جا و یا توی وبلاگم حرف هاش رو بشنوم.

سپاس


مرتبط :

در شرایط فعلی اقتصادی چی بخریم ارزش پول مون حفظ بشه؟

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟

یه دختر مجرد با سی میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

کسب و کار پردرآمد با سرمایه گذاری 5 میلیونی

کجا سرمایه گذاری کنم؟

خرید چه نوع ملکی برای سرمایه گذاری خوبه؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)