سلام 

ممنون میشم اون هایی که از نظر اقتصادی اطلاعات خوبی دارن، جواب بدن. حدود 150 میلیون پس انداز داریم و دو دنگ از منزلی که در اون زندگی میکنیم هم به اسم ماست. از ابتدای این گرونی ها که همه دلار و سکه و ... خریدن، متأسفانه هیچی نتونستم بخرم. شوهرم هم مریضه و اصلا تو این وادی ها نیست. 

ناچار مسئولیت این پس اندازمون دست من افتاده که البته ناراحتم از این که کوتاهی کردم و پول توی بانک موند و چیزی نخریدم. الان چیکار کنم؟ یه عده میگن سکه و طلا باز هم گرون تر میشه که البته الان سکه 4700 هستش. 

ممنون میشم پیشنهادهای سازنده و کارشناسی شده و مناسب بدین. خیلی ذهنم درگیره و دغدغه دارم. نمیدونم چی بخرم الان، واحد مسکونی ارزون (البته با رهنش و....)؟ سکه و طلا؟ دلار؟ سکه بخرم الان خوبه؟ از کجا میشه سکه اصل خرید؟ 

تو این یه ساله هی چیزی نمیخریدم و میگفتم گرون شده دیگه و از این بیشتر گرون نمیشه، باز من چیزی نمیخریدم و همه چی گروتر میشد. 

الان چکار باید بکنم که بیشتر از این سرمایه مون از دستمون نره؟ 


مرتبط :

در حال حاضر بهترین روش سرمایه گذاری چیه؟

یه دختر مجرد با سی میلیون در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنه بهتره ؟

چطور با 100 میلیون سرمایه، ماهی 5 میلیون درآمد داشته باشم ؟

راهنمایی در مورد سرمایه گذاری

در چه زمینه ای سرمایه گذاری کنم ؟

کسب و کار پردرآمد با سرمایه گذاری 5 میلیونی

کجا سرمایه گذاری کنم؟

خرید چه نوع ملکی برای سرمایه گذاری خوبه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه) مشورت در سرمایه گذاری (۵۰ مطلب مشابه)