سلام

کاش یه اپلیکیشینی بود که میشد قبل از اینکه کاری انجام بدیم خدا موافقت یا مخالفتش رو میگفت ... خودِ خُدا .. نه طبق سلیقه و میل کسی کاری رو انجام بدیم .خیلی درگیر این کارم کوچکترین کاری که میخوام انجام بدم میگم شاید این کار گناهه و اشتباه .. از یه عکس گذاشتن تو اینستا بگیر تا یه حرف زدن با نامحرم .. خودم خدایی خیلی مراعات میکنمو سخت گیرم .. مثلا یه استادی داشتم خیلی مرد خوبی بود و آقا .. همش بهش فکر میکرم .

میگفتم که خوش به حال خانوادش یا اینکه دست مادر و پدرش درد نکنه که همچین مردی بار آوردن ( آخه معمولا اطرافم از این جور آدما کم بود ) خیلی از جو کلاسش خوشم میومد و تعریفشو پیش همه میکردن .. بعد یه مدت میگفتم نکنه  گناه بزرگی کردم ..

یا وقتی یه پسری رو میدیم که خوش تیپ بود یا خوشگل درسته همون موقع سرمو مینداختم پایین .. ولی وقتی هنوز تو ذهنم نگاهش میکردم سریع لعنت میفرستاد مو از خودم بدم می اومد . یا وقتی یه ذره رُژَم پر رنگ میشد یا هر چی .. سریع پاکش میکردم .. نمیدونم چیکار باید کنم .. احساس میکنم نفس بد ترین دشمن آدمه ..


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اعتقادی (۱۲۲۸ مطلب مشابه) خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)