سلام خواهشا کمکم کنید

دختری 23 ساله و دانشجویی سال اخر که بدون شک سال اینده ارشد قبول میشم تا حالا با هیچ پسری دوست نبودم از نظر قیافه ام همه میگن خوبم اونطور که تو کلاس میگن از همه قشنگترم و ... همیشه بهترین ها رو برا خودم خواستم مثلا شوهرم باید بهترین باشه حالا چند تا خواستگار داشتم که برام بهترین نبودن الان چند ماهی هست که برا ارشد از یکی از اشناهامون که دکتری رشته ی خودمه کمک میگیرم بعد از این مدت واقعا احساس میکنم برام بهترینه (با اینکه قبلا خواستگار دکتری داشتم) اما هنوز چیزی بهم نگفته به نظرتون چی کار کنم،راستی موضوع مهم اینه که از نظر خونوادگی با هم خیلی فرق میکنیم اونا مذهبی مثلا من مانتوییم و کلا با هم فرق داریم به نظرتون من خودمو عوض کنم مثلا چادری شم ( البته من محجبه ام) و الان چند وقتی احساس نیاز به ازدواج میکنم 

ممنون میشم کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه)