سلام

قشری که همین گونه به خاطر نگاه ترحم آمیز و نه مهربانانه مردم تحت رنج روحی اند و به خاطر دلایل ژنتیکی و صد البته سابقه جنگ در ایران کم نیستند. یکی از مواردی که احتمالا وقتی بشنوید دسته ای گسترده از مراجعین جنسی را می توانند تشکیل دهند تعجب می کنید.

قشر سالم جامعه هم وقتی مشکل جنسی دارد شرم مراجعه برای مشکل جنسی او را از رفتن به اتاق درمانگر جنسی باز می دارد حالا کافی است حساب کنید که قشری باشید که جامعه نوع نگاهش به شما این است که شما نه میل جنسی دارید و نه رابطه جنسی و نه قاعدتا مشکل جنسی!

معلولان جسمی هم میل جنسی دارند هم رابطه جنسی و هم قاعدتا مشکل جنسی! چرا کسی که پایش را از دست داده و مشکل نخاعی ندارد نباید رابطه جنسی داشته باشد آن هم وقتی دستگاه تناسلی دارد و پیام های جنسی هم از مغز به آلت تناسلیشان منتقل می شود؟

حتی کسانی که آلت تناسلیشان قطع شده باشد هم در موارد بسیاری تحریک جنسی را در ناحیه ای کمی بالاتر از آلت از دست داده خود حس کرده و حتی با تحریک آن ناحیه ارضا می شوند .

پس وقتی معلولان این سبکی سکسیت و جنسیت خاص خود را تجربه می کنند معلولیت های دیگری مثل ناشنوایی و نابینایی هم پذیرشش برایمان راحت تر می شود که نوع و سبک خاص خود را از "امر جنسی" تجربه می کنند و کافیست کمی فکر کنیم تا بفهمیم مرد نابینا احتمالا تحریک جنسی خود را بیش از جاذبه های بصری که خط مقدم تحریک جنسی مردان بیناست از طریق محرک های شنوایی و لامسه ای پیرامونش و همسرش دریافت می کند . نظر شما چیه؟
آگاهی جنسی در این زمینه چقدر کمک کنندست؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل و ازدواج توانمندان خاص (۲۸ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه)