سلام. مشکلم رو میخوام بگم  بگید اگه کسی جای من بود چیکار میکرد

مدت زیادیه که زندگیمون اشوب شده. هی ازدواج های خانوادمون به هم میخوره.خواهرم دو بار و برادرم یک بار طلاق گرفتند

الان هر دوشون ازدواج کردند ولی هنوز مشکل دارند با وجود بچه 

زن برادرم هر چند روز میاد خونمون و جیغ  و داد راه میندازه که من از شما بدم میاد

و شوهر خواهرم هم همینطور

به خدا ما هیچ بدی ای نکردیم

من و مادر و پدرم خیلی کم حرف هستیم و فقط ساکت میشینیم و گوش میدیم بعد من و مادرم گریه میکنیم

پدرم هم خیلی مریضه و درست نمیتونه راه بره

مادرم هم همینطور

من نمیدونم با این اوضاع باید چیکار کنم.

تمام این سال ها دعا میکردم که این اشوب تموم بشه اما نشد حتی بدتر هم شد

خواستگار  درست و حسابی هم نمیاد که من برم از اینجا

گاهی دلم میخواد فرار کنم و سر بیابون بذارم

الان دیگه تصمیم رو گرفتم میخوام فرار کنم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه)