سلام خدمت تمامی اعضای خانواده برتر

خب راستش یک مشورت میخواستم ازتون بگیرم. من مدت زیادی هست با یک دختر خانوم هستم. الان تو دوران دانشجویی هستیم و خب آشنا شدن ما به قبل از دانشگاه برمیگرده پس واضحه که همکلاسی نیستیم و خب داخل یک دانشگاه نیستیم ، ولی هر دو تهران هستیم.

خانواده ها در جریان هستن و از لحاظ مذهب و قومیت و این مسائل مشکلی نداریم. تو فکرش بودیم که تو این دوران دانشجویی عقد کنیم. ( با شروط اینکه رابطه کامل نداشته باشیم و هر دومون هم بچه نمیخوایم پس مشکلی از لحاظ بچه دار شدن تو این دوران وجود نداره )  .

خب درباره خودم، در حال حاضر در کنار درسم کار میکنم و درآمدی دارم. خدا رو شکر خونه هم تونستم تهیه کنم و تنها زندگی میکنم تو تهران. برای ازدواج بنظر کافی میاد، ولی خب هر دومون هنوز آمادگی ازدواج و مراسمش رو نداریم، علاوه بر آماده نبودن، خیلی هم مزاحم درس هامون میشه. تو فکرش بودیم تو این دوران عقد کنیم و بعد از چند سال که خیال از درس و پس انداز راحت شد، به ازدواج برسونیم قضیه رو. چون هر دومون ترجیح میدیم دیگه رسمی برای هم بشیم .

خب، میخواستم بپرسم کلا اصلا درسته اینکه تو این دوران عقد کنیم؟ یا بازم چند سال دندون رو جیگر بذاریم؟ اگه طولانی بشه عقد ممکنه بجای نزدیک شدن، باعث جدایی بشه؟ اصلا تو کدوم ترم بهتره عقد صورت بگیره؟ فاصله سنی ما 1 ساله. کلا نظر خودتون چیه؟ چه کنیم؟ واقعا خودم هم گیج شدم.

یه کم تحقیق کردم میگفتن باعث افت تحصیلی نمیشه این قضیه و حتی باعث پیشرفت هم میشه. پس فکر کنم زیاد نباید نگران این قضیه باشیم ...

خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم.


مرتبط:

اگه نامزد کنم، چه فوایدی در زندگیم داره؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) مشورت در ازدواج آقایان (۱۶۹۶ مطلب مشابه)