سلام دختر 22 ساله هستم و دانشجوی کارشناسی زیست شناسی هستم 

راستش چند روز پیش یک خاستگار برام اومد که واقعا به دلم نشست دقیقا تمام معیارامو داشت و پسر پاک و خوش اخلاق متدین و خیلی زیبا و خوش اندام که 23 سالش هست

از نظر خانوادگی از همه نظر در یک سطحیم و ایشون دانشجوی کارشناسی ارشد برق هستند ازون جایی که هم محلی هستیم خانوادشون رو می شناسیم واقعا خانواده متشخصی هستند ولی یک مشکل هست اونم اینکه پدرم مخالفت می کنه و میگه فاصله سنیتون کمه پسره هنوز دانشجو هستش و سربازی نرفته و از این حرفا وقتی من از خاستگارم دفاع می کنم پدرم میگه تو از قیافش خوشت اومده چشماتو بستی راستش من یک خاستگار دیگه دارم که 30 سالشه و طلافروشی داره و خیلی پولداره پدرم دوست داره با اون ازدواج کنم در صورتی که من اصلا به اون علاقه ندارم

واقعا علاقه خاصی به خاستگار جدیدم پیدا کردم ولی پدرم مخالفه و می خواد یک جوری ردشون کنه منم خیلی خجالتیم به نظرتون چجوری پدرمو راضی کنم که موافقت کنه وقتم هم خیلی کمه تا آخر این هفته باید جواب بدیم پسره هیچ ایرادی نداره فقط چون هنوز دانشجو هستش و سربازی نرفته و هنوز کار ثابت نداره پدرم مخالف ازدواجه در صورتی که رشتش خیلی قویه و برای این رشته سریع کار پیدا میشه خودشم تو یک دانشگاه بزرگ درس می خونه خیلی باهوشه از طرفی عموم که کم سن و ساله باهاش دوسته و به من گفت پسری به این پاکی پیدا نمیشه و خیلی سالمه در واقع عموم منو به اونا معرفی کرده و عموم خیلی با پدرم حرف زد تا پدرم قبول کنه ولی پدرم فقط اون خاستگار پولداره رو قبول داره

خلاصه احساس می کنم دیگه همچین خاستگاری برام نمیاد برای من اصلا مادیات مهم نیست دوست دارم همسرم برام جذاب باشه همین خواهش می کنم سریع به من کمک کنید وقتم کمه دعا کنید به خواستم برسم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خواستگاری (برای دختران) (۱۴۸ مطلب مشابه)