سلام

من دانشجوی داروسازی هستم با عشق وارد رشتم شدم ولی الان بشدت از اینده ترسیدم در امد داروسازی نسبت به سختی دروس و سال تحصیلی و دو سال طرحش خیلی کمه .

داروخانه هم مجوز به کسی نمیدن مگر بری شهر ها و روستا های کوچک ، دو سه سال امتیاز جمع کنی که اونجا رفتنم برای منی که جنسیتم مونث به آسونی که شما فکر می کنین نیست و خیلی آسیبش از سودش بالاتره . 

رفته بودم فیزیو یا بینایی سنجی و تغذیه اشتباه کردم ولی خوب موقع کنکور بچه سال بودم و اسم دارو و درسای شیمی که من عاشقشم کجا ، رشته بینایی سنجی و فیزیو و علوم ازمایشگاهی و تغذیه کجا ، ولی الان فهمیدم کاملا برعکس بود فقط داره عمرم رو بر باد میدم و اونی که رفت تغذیه الان بعد چند سال مطب می زنه و اونی که رفت بینایی سنجی عینک سازی تاسیس کرد کسی که واقعا سود کرده .

نظرتون رشته رو عوض کنم ؟


مرتبط:

بازار کار داروسازی اون قدر خوب هست که در 30 سالگی دوباره کنکور بدم؟

مقایسه رشته های پزشکی،دندان پزشکی و داروسازی از لحاظ درآمد

پرستارم و می خوام برای رشته داروسازی دوباره کنکور بدم

پرستیژ داروسازی از پزشکی و دندانپزشکی و فیزیوتراپی کمتره؟

مقایسه دو شغل افسری و داروسازی از جوانب مختلف



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)