سلام 

بنده جوانی 25 ساله هستم که مدرکم دیپلم تجربی است با معدل کتبی دیپلم بالا ( 19.25 )... اما متاسفانه بعد از سال پیش دانشگاهی به دلایل زیادی موفق به ورود به دانشگاه نشده ام... سربازی هم رفته ام.

برای سال 97 میخواهم در کنکور ثبت نام کنم.ولی همه مسخره ام میکنند... به من میگویند که خیلی دیر شده است برای دانشگاه رفتن... حال از شما سوال دارم که ایا به نظر شما کنکور بدهم ؟...

همه ی دوستانم حتی انها که خودم مدتی در مدرسه برایشان تدریس میکردم الان لیسانس دارند اما من همان دیپلم مانده ام... نا امیدی داغونم میکند ... اگر میتوانید کمکم کنید...

این را هم بگویم که با این که چند سال از دوران دبیرستانم گذشته است اما هنوز هم کلیات درس ها با وجود جدید شدن کتاب ها در ذهنم هست... از لحاظ اعتقادی هم تقریبا خوب هستم ...

تا حالا حتی یک بار هم خودارضایی نکرده ام ( این را برای این گفتم که بدانید هوش بالایی دارم)... دلیل دانشگاه نرفتنم هم بسیار پیچیده و غیرقابل بحث است....اما حالا که شرایطی فرام شده دوست ندارم ان را از دست بدهم... 

به نظر شما ایا امیدی برای اینده ام در زمینه تحصیلاتی هست؟... پیشاپیش ممنون از نظرهاتون

 

مربوط به پشت کنکوری ها:

تجارب تون رو از چند بار کنکور دادن بگید

با خودم میگم دخترم ، اشکال نداره پشت کنکور بمونم

من شرایط پشت کنکور موندن رو ندارم

دختری پشت کنکوری هستم که احساس اضافی بودن تو خونه دارم

یه دختر ۱۹ ساله پشت کنکوریم، نمیتونم خانواده م رو تحمل کنم

تجربیات شما در مورد پشت کنکور ماندن

یه روزی به پشت کنکوری ها امید میدادم اما ...

پشت کنکوریم ، مامانم تو هیچ موردی با من راه نمیاد

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)