سلام
من دو ساله که از همسرم جدا شدم . ۲۹ سالمه و خونه  پدرم  زندگی میکنم .
محجبه هستم و به دلیل اعتقاداتم و اینکه خانواده نسبتا مذهبی دارم تا به حال دست از پا خطا نکردم در ارتباط با نامحرم... چهره بچگونه و قشنگی دارم از نگاه اطرافیان که میگن قیافم کمتر از سنم نشون میده که اینم لطف خداس که شامل حالم شده .
اما قضیه اینه که یک سالی هست که خواستگاری دارم  . یک پسر مجردن ایشون و ۴ سال هم از من کوچکترن . دارای خانواده کامل مذهبی و پدرشون جانباز هستن و تیپ و قیافه این اقا هم موجه هست تحصیل کرده هستن و کارشناسی علوم سیاسی دارن .
ایشون یک سال پیش با واسطه من رو دیدن و با هم حرف زدیم طرز فکرمون و اعتقادمون تقریبا به هم شبیه بود اما خیلی اصرار داشتن که خانوادشون نفهمه من مطلقه هستم .
ولی من زیر بار نرفتم گفتم جنگ اول بهتر ازصلح اخر... و طی قراری که گذاشتیم من با مادر ایشون ملاقات کردم و حقیقت رو گفتم . مادرشون که تا اون موقع نمیدونستند از من خیلی خوششون اومده بود اما به محضی که فهمیدند اخلاقشون عوض شد و بنای مخالفت گذاشتند .

منم دیگه گفتم وقتی خانواده اش راضی نیستند پس لزومی برای ادامه دادن نیست .اما خواستگارم اصرار کرد و گفت عاشقمه دوستم داره من همه معیارهایی که از زنش میخواد رو دارم و فرصت خواست تا خانواده اش رو راضی کنه ...
الان یک سال از این موضوع گذشته ( ضمن اینکه ایشون در شهر دیگه ای هستند ) هنوز نتونستند خانوادشون رو راضی کنند . و از طریق تماس تلفنی و پیام با هم در ارتباط هستیم در طی این یه سال با هم جهت اشنایی بیشتر حضوری هم صحبت کردیم خیلی پسر پخته و عاقلیه نسبت به سنش درک درستی از زندگی داره و من هم بهش علاقه مند شدم و این ارتباطمون باعث وابستگی  دو طرف شده .
چند بار خواستم قطع رابطه کنم اما به هر طریقی بود مانع شد حتی به گریه افتاد ... الان هنوزم خونواده اش پشتش نیستن. راستی شغلشم فعلا لوازم تحریری داره اما به زودی میخواد بره سر کار دولتی . از نظر مالی هم مشکل خاصی نداره
الان من موندم چه کنم . از یه طرف یک ساله به امید راضی شدن خانواده اش باهاش در ارتباط موندم و وابستش شدم و از طرف دیگم واقعا خسته شدم از ادامه این رابطه که معلوم نیست کی نتیجه میده
به نظر شما من چکار کنم ؟ ما خانواده با آبرویی هستیم دلم نمیخواد اشتباه کنم. و یه شکست دیگه رو تحمل کنم . اما از طرفی از تنهایی خسته شدم و دوس دارم ازدواج کنم .
ممنون میشم راهنماییم کنید

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج زنان مطلقه یا بیوه (۷۷ مطلب مشابه)