سلام دوستان
من می خوام یک درد و دل ساده بکنم و خواهشمندم فقط افراد مسلمان این متن رو بخونند و نظر بدهند و افرادی که با اصل دین مشکل دارند در بحث شرکت نکنند.
می خوام از حق الناس حرف بزنم. در این دنیا از زمان حضرت آدم تا حالا ظلم هایی انجام شده . چه دروغ هایی و تهمت هایی که مظلومانی رو به کشتن نداده و چه جنگ ها و خون ریزی هایی که آدم ها رو به کشتن نداده.خون مظلوم هایی که روی زمین ریخته شده .چه قلب هایی که بخاطر طعنه و نیش و کنایه شکسته نشده و چه...
ظلم و ستم همه جا مورد مذمت هست. هیچ انسانی دوست نداره مورد ظلم قرار بگیره. مظلوم آدم بی عرضه ای نیست .فقط آدمی هست که زور نداره.روزی خداوند انتقام مظلوم رو از ظالم خواهد گرفت.
الان می خوام راجع به یک ظلم حرف بزنم. ظلمی که ظالم اعتقادی بر ستم بودنش نداره.ظلمی که ظالم اونو کم و اندک می شماره.توجیه می کنه .اگه بهش اعتراض کنی می گه همه ی مشکلات جامعه حل شد فقط کار من ظلمه؟
این که چه حروم خوری ها و چه ظلم هایی در جامعه انجام میشه دلیل بر ظلم کردن ما به ضعیف تر از خودمون نیست.
با تو هستم .با توام خانم. بله با خود تو هستم. تو که ساده و آسان ظلم می کنی و ساده تر و آسان تر ظلمت را توجیه می کنی.
انسان ها متولد می شوند. نه آنگونه که می خواهند بلکه آنگونه که ژن هایشان کد می کند. نوزاد انسان متولد می شود.

کم کم بزرگ می شود و مادامی که به آینه می نگرد خودش را درون آن می بیند. برخی چیز خوبی در آینه می بینند و برخی نه. آنان که چیز خوبی در آینه می بیندد بی تفاوت از کنارش می گذرند و از خدواند بابت آن تصویر خوب تشکر نمی کنند. آنان که چیز بدی در آینه می بینند می خواهند به آن اعتنا نکنند اما مورد تمسخر قرار می گیرند. آن جاست که به حقیقت تلخ نه چندان زیبا بودن پی می برند.
بدبختی هایشان زمانی شروع می شود که به سن ازدواج می رسند. و اگر از شانس بدشان دختر باشند چیز های خوشایندی در انتظارشان نیست. چیزی که دیده می شود یک دختر خیلی معمولی یا حتی زشت است.
وقتی می گوییم زشت همه می گویند نه زشتی وجود ندارد یا ما زشت ها را دوست داریم ولی واقعیت این است که زشت ها را فقط افراد مومن دوست دارند. احتمالا همان ها که سوسک ها و کرکس ها را دوست دارند.همان ها که زیبایی روح را می بینند.
واقعیت این است که عموم مردم دلش را ندارند تا فردی واقعا زشت را دوست بدارند .تنها عده ای اندک آنقدر دلشان بزرگ است که می توانند در پشت این چشمان ریز و کم مژه و بدحالت و پف آلود روحی را ببیند که مهربان است که آرزوهای بزرگ دارد که می تواند نجات بخش هزاران انسان باشد.آن عده ی کم همان مومنانند.
خداوند در تمام ادیان با تمام زنان عالم امر کرد تا زیبایی هایشان را از مردان نا محرم بپوشانند. برخی دین ها تحریف شد . برخی از زنان از این فرمان سر باز زدند.
اگر نه همه ولی همان عده که نام خود را مسلمان گذاشته اند رعایت می کردند عرصه بر کسانی که زیبایی چندانی ندارند تا این حد سخت نمی شد.
این زنان بخت بسیاری از هم جنسان خود را بستند چرا که از نظر زیبایی سر تر بودند .این زنان مانع ازدواج بسیاری از دختران شدند و توقعات مردان را بالا بردند در حالی که خداوند به تعداد دختران نا زیبا پسران نا زیبا خلق کرده بود تا کسی بی همدم نماند.
این زنان آرامش را از چشم شهر گرفتند. زنان معمولی یا زنانی که زیبایی کمتری داشتند دائما نگران اند که با زیبارویان زشت خو مقایسه شوند. سینه های کوچکشان را با شرم پنهان می کنند و زنانی که پستان بزرگی دارند با پوشیدن لباش های چسبان پز سینه های برآمده شان را می دهند.
زنان معمولی ای که سرشان به کار خودشان است.قدیسه نیستند اما زیبایی هایشان را هر چند اندک در معرض دید عموم قرار نداده اند .زنانی که قدیسه نیستند .گاهی دروغ می گویند گاهی خالی می بندند گاهی در دلشان حسادت می کنند و گاهی فحش می دهند .زنانی که سر کار می روند.درس می خوانند .بچه داری می کنند.گاهی هم غیبت دیگران را می کنند.بله آنان قدیسه نیستند اما هر چه باشند جانی بالفطره هم نیستند که به آنان این گونه ظلم شوند.
آنان از دنیا چیز زیادی نمی خواهند.همین که یک خانه ی کوچک و شوهر و بچه داشته باشند و لقمه نانی راضی اند. و تو خانم بی حجاب ، کلبه ی کوچکش را ویران می کنی.
آن زن می تواند مادر تو باشد ، می تواند ...

مرتبط:

آقایون چقدر به زیبایی و خوش تیپی خودشون اهمیت میدن؟

لیاقت شوهر نازیبایم را ندارم

راز ازدواج پسرانی با ظاهر معمولی با دختران خیلی زیبا

پسر خوشگل یعنی چی ؟

چطوری تونستید درد زشت بودن خودتون رو فراموش کنید؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل اجتماعی روز جامعه (۶۳۴ مطلب مشابه)