سلام

به امید خدا در آستانه ازدواج هستم . من خیلی گرم مزاج هستم و به خاطر همین و کنجکاوی هایی که از سنین کودکی داشتم تا بحال و در دسترس بودن اینترنت خیلی فیلم سـ... نگاه کردم اما چند وقتیه توبه کردم و نگاه نمیکنم چون از عواقبش میترسم و از همه مهم تر از خدا هم ترس دارم کلی پشیمونم و امیدوارم خدا منو ببخشه .

حالا سوالم این هست که اگر همسرم از من پرسید تا بحال فیلم پورن دیدی یا نه چی بگم ؟ اگه بگم اره دیدم ،نمیگه چقدر  بی حیایی؟ یا اگه بگم ندیدم ،دروغ میشه دیگه؟ من نمیخوام هیچ گونه دروغی‌ بهش بگم اما میترسم فکر بد کنه دربارم .

میشه راهنماییم کنید ممنون میشم.

با آرزوی خوشبختی برای همه جوانان مخصوصا جوانان خانواده برتر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه)