خانواده برتری ها سلام ، خسته نباشید

پسر هستم لیسانس حقوق دارم، در آمد ماهیانه ام یک میلیون و دویست هزار تومان هست و دارای یک خانه ی 50 متری از پدر و شغل آینده ام تضمین شده است تنها مشکل و بزرگ ترین مشکل من ازدواج است.

من در یک خانواده 7 نفری زندگی میکنم و دارای 4 برادر هستم. دو برادرم شکر خدا ازدواج کرده اند، اما دو برادر دیگر که هر دو بالای 30 سال سن دارند ( 36 و 33 ) و هر دوی آنها نیز شرایط کافی برای ازدواج را دارند اما با سخت گیری هایی که دارند ازدواج نمی کنند.

مشکل من این است که من با وجود اینکه شرایط حداقلی ازدواج را دارم ،چرا فقط باید بخاطر سخت گیری های برادرانم در ازدواجشان، من هم تا سنین بالا صبر کنم؟ مگر جنس من از چوب است که تا حرفی از ازدواج در خانه میشود همه طوری رفتار میکنند که انگار من حالا حالا ها نباید ازدواج کنم و زود است...

آیا این حرف ها را به بدن من نیز زده اند که خودت را نگه دار چون که حالا حالا ها برای بلوغ زود است؟ خواهش میکنم که نگویید خودت را نگه دار و پاکی پیشه کن و ... تا سن ازدواجت برسد که گوشم از این حرف ها پر است. سن ازدواج مگر کی است ؟ تا آن سنی که بقیه میگویند صبر کن ،اگر صبر کنم،تاوان گناهانی که مرتکب شده ام را چه کسی خواهد داد؟

احتمالا بعضی ها بگن تو هنور به بلوغ ازدواج نرسیدی و فقط داری به مسائل جنسی ازدواج توجه میکنی ... . در جواب باید بگم ؛

اولا شما آشنایی کاملی با من ندارید که بدونید به بلوغ ازدواج رسیدم یا نه.

دوما اصلا آقا قبول من به بلوغ ازدواج نرسیدم و باید تا 5،6 سال دیگه صبر کنم، خب یه سوال کوچولو این وسط پیش میاد... من تا اون موقع نیاز جنسی و عاطفی ام رو چی کار کنم؟

سوما مگه بلوغ ازدواج مثل بلوغ جنسیه که باید چند سال بگذره تا پروسه ی طبیعیش طی بشه ؟

بلوغ ازدواج غالبا انتزاعی و درک شدنیه و به سطح اجتماعی بودن و مطالعه افراد بستگی داره نه سنشون.

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مشورت در ازدواج خانم ها (۲۳۰۴ مطلب مشابه) بلوغ های لازم برای ازدواج (۱۳ مطلب مشابه)