سلام
پسری هستم 24 ساله و مجرد . دو تا سوال دارم از اقایون و خانم های متاهل .
من واریکوسل داشتم(درجه 3) پیش دکتر رفتم ، برام آزمایش اسپرم نوشتن. که بعد از ازمایش معلوم شد حجم منی من کم هست. عمل کردم و بعد از چند ماه دوباره ازمایش اسپرم دادم ولی حجم منی تغییری نکرده بود. دکترم گفت بچه دار شدن به حجم منی بستگی نداره و کسایی بودن که با کمتر از این حجم بچه دار شدن و کسایی هم بودن که با بیشتر از این حجم نتونستند بچه دار بشن.
میخواستم بپرسم کسایی هستن که مشکل من را داشته باشن و بچه دار هم شده باشن ؟

مرتبط:

سابقه داشتن واریکوسل رو در خواستگاری مطرح کنم؟

من واریکوسل درجه شدید دارم و می خوام عمل کنم

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد؟

عمل واریکوسل مرد رو عقیم می کنه؟

چند سوال در مورد عمل واریکوسل



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه)