سلام 

من تقریبا 20 سالم بود که به خاطر یکسری علت ها مراجعه کردم دکتر ارولوژی، تشخیص ایشون واریکوسل بود و بعد از سونوگرافی و آزمایش گفتن که حتما باید عمل کنم وگرنه بعدا ممکنه عقیم بشم.

که بعدش عمل کردم.

این بیماری مردونه هستش و مربوط میشه به تولید اسپرم، یعنی اگر درمان و جراحی نشه ممکنه عقیم کنه آقایون رو، حالا من نمیدونم در این رابطه تو مراسم خواستگاری با دختر باید مطرح کنم یا نه؟، چون الان بیماری رو ندارم ولی خب در مورد کیفیت اسپرم ها اطلاعی هم ندارم.

خانم ها به نظرتون این مسئله خیلی مهمه که تو جلسه خواستگاری با دختر مطرح بشه؟

ممنون


مرتبط:

من واریکوسل درجه شدید دارم و می خوام عمل کنم

واریکوسل دارم اما نمی تونم به خانوادم بگم

واریکوسل رو میشه با طب سنتی درمان کرد؟

عمل واریکوسل مرد رو عقیم می کنه؟

چند سوال در مورد عمل واریکوسل

کسانی که عمل واریکوسل انجام دادند بچه دار میشن؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)