سلام به همگی

ازتون عاجزانه خواهش میکنم این مطلب رو نشر بدید تا بقیه هم اگاه بشن .

من چند وقت پیش با پسری توی تلگرام آشنا شدم که اولش ادعا می کردن و من رو مثل خواهر خودش میدونه و خیلی متین برخورد میکرد اما رفته رفته ازم عکس خواست . و بعد هم شماره تلفنم رو ...  یکی از بچه های همون گروه اومد خصوصیم و ازم خواست که حرفاش رو باور نکنم .
(این شخص خودش نامزد داره و اصلا بحث حسادتی در کار نیست ) ... و منم گفتم مدرک بیار شات از چت های دختر ها گرفته بود که این پسر از همه دخترای گروه میخواست که فقط و فقط اونو داداش خودش بدونن و از همشون بلااستثنا عکس و بعضی هاشون شماره گرفته بود .
واقعا داشتم شاخ در می آوردم انتظار نداشتم این پسر با 7 تا دختر در ارتباط باشه . حتی از یکی از دخترا خودم پرسیدم و اونم تایید کرد ... حالا موندم چیکار کنم ؟ همه ی دخترا وقتی فهمیدن این شخص عکس اکثر دخترای گروه رو داره و شماره هاشون خیلیاشون ترسیدن . امروز کلی گریه کردم و توبه کردم .
تو رو خدا سرکوفتم نزنید چون اگه برای سرکوفت زدن هست خونوادم بهترش رو بلدن بگن ... فقط راهنماییم کنین .
چجوری با اون پسره برخورد کنم ؟ رک بهش بگم که همه چیو می دونم و ازش مدرک دارم ( اخه من اسکرین شات های اون با همه دخترا رو دارم ) ؟ یا اینکه به روی خودم نیارم که متوجه حقه بازی هاش و بوالهوسیش شدم که به همه دخترا با عنوان رابطه خواهر برادری نزدیک شده تا دهن همشون بسته باشه و با همشون در ارتباطه ؟ اخه یکی دو تا نه چند تا دختر .
چیکار کنم ؟ امروز ما چند تا دختر متوجه شدیم یه پسر میتونه تا چه اندازه ... . اینو هم بگم بعد ها متوجه شدم کینه اییه و خیلی اهل کلاس گذاشتنه و یه سری داستانهای خیالی از خودش در میاره که من خیلی خاطر خواه دارم و .... حقه قشنگی بود .

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) امنیت در فضای مجازی (۵۹ مطلب مشابه)