سلام به شما خانواده برتری ها

من یه مشکل جدی چند روزه تو زندگیم به وجود اومده هر کاری از دستم براومده انجام دادم ولی افاقه ای نداشته.

من خیلی زیاد تو اینترنت جستجو میکنم بدبختانه چند روز پیش سر از یه سایت غیر اخلاقی در اوردم . حالا تو این دو سه روز هر دم وسوسه میشم و میرم سراغ اون سایت و فیلم نگاه میکنم.

اعصابم به هم ریخته با این وجود که یه دختر سی و دو ساله هم هستم نه سن کمی دارم که بگم شاید جوگیر شدم  و برام تازگی داره مسائل جنسی .

نه این جور نیس ده بار توبه کردم  از دوست هام کمک گرفتم فایده نداشته حالا از شما عزیزان خواهش میکنم راهکارهایی به من بدهید که این مشکل منو ریشه کن کنه .

با تشکر از شما


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خودسازی در دختران (۵۳۷ مطلب مشابه) خودسازی در پسران (۲۳۱ مطلب مشابه)