سلام شما فرمودید (غرور یک دختر در برخورد با نامحرم خیلی خیلی خیلی مهم و حیاتیه ! می خواید خواستگار خوب جذب کنید ؟ به عنوان یه جنس مذکر بهتون میگم در برابر مرد نامحرم غرور داشته باشید)

نمیدونم چجوری بگم من همیشه قبلا با پسرا و مردای نامحرم خیییلی سنگین برخورد میکردم و اصلا اصلا حتی یه لبخند هم نمیزدم اما از وقتی رفتم دانشگاه و یه جا هم یه کاری پیدا کردم نمیدونم چرا اینجوری شدم مثلا با همکارام و همکلاسی هام اگه مورد حنده داری باشه میخندم .با لبخند جوابشونو میدم یعنی با همه اینجوریم با خانوما هم همینطوری ام.ولی اگه یه ارباب رجوع بیاد باهاش خیلی خشک و رسمی برخورد میکنم ..خودمم میدونم کارم اشتباهه باید با همکارامم همینجوری رفتار کنم اما نمیتونم ...اما حجابمو حفظ کردم با چادر تو محل کارم حاضر میشم اما خیییلی دارم عذاب میکشم هر روز میگم از امروز دیگه اصلا تو روی کسی لبخند نمیزنم اما نمیشه که نمیشه شما بهم بگید چکار کنم ؟اگه یه دفعه ای هم رفتارمو عوض کنم هزار جور حرف میاد پشت سرم .اصلا چرا پشت سرم؟میان تو روم میگن مطمئنم...


پاسخ :

سلام

این چیزی که میگم یه واقعیته . مردها در جمع خودشون خیلی راحتن ! حداقل چیزی که بنده دیدم . وقتی یه خانم همکاری به اونا اضافه میشه ، اگه خانم احترام خودش رو رعایت نکنه و بخواد با مردها همراه بشه ، همین جریان شما پیش میاد . 

اگه یه دفعه ای هم رفتارمو عوض کنم هزار جور حرف میاد پشت سرم .اصلا چرا پشت سرم؟ میان تو روم میگن مطمئنم "

شما یک خانم هستید . خودتون رو به بهانه ی خوش اخلاقی بی ارزش نکنید .  غرور شما نباید اجازه بده که یه نامحرم به خودش جرات بده که با شما شوخی کنه . بنده در اطراف خودم چنین صحنه های دردناکی رو دیدم . نامحرم نامحرمه . همکار و ارباب رجوع نداره . نباید این قدر همکاران مردتون رو پر رو کنید که به شما تا این حد احساس نزدیکی کنن . 

برای نشون دادن ادب در مقابل نامحرم ، یه لبخند کم رنگ کفایت می کنه . اونم در مواقع ضروری نه همیشه .

موفق باشید . 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)