سلام

پسریم 19 ساله ، کنکوریم ، اهل درس خوندن و نماز هستم ولی متاسفانه فشار جنسی اذیتم میکنه و موقع درس خوندن یه دفعه این فکرا میان سراغم و کلا میرم یه دنیای دیگه و به زور دوباره خودمو از تو خیالات میارم بیرون و میرم سراغ درس .

تا حالا هیچوقت خودارضایی نکردم ولی بارها بهش فکر کردم ولی هیچوقت انجام ندادم . ولی الان این فشار لعنتی روم خیلی بیشتر شده و اعصابمو خیلی بهم ریخته . ولی اهل نگاه به ناموس مردم هم نیستم ولی وقتی بدحجابی رو اتفاقی میبینم این فشار خیلی زیاد میشه . لطفا چند تا ماده غذایی نمیدونم میوه یا هر چی که میدونید بگید که این فشار رو کم کنه .


مرتبط :

حس میکنم دیگه نمیتونم در مقابل فشار جنسی مقاومت کنم

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) نماز خواندن (۷۷ مطلب مشابه) فشار جنسی قبل از ازدواج (۱۵ مطلب مشابه)