با سلام خدمت دوستان

پسری هستم بیست و خورده ای سالمه. تو این چند سالی که از خدا عمر گرفتم فکرم پیش درس و ساختن آینده و زندگیم بوده. اصلا اهل دختر بازی نبودم و نیستم. همه بنده رو به سر به زیری میشناسن. اما چند وقتیه مشکلی که پیدا کردم دقیقا برعکس باورها و عقایدم شده.

مثلا قبلا اصلا به دخترها نگاه نمیکردم، چون هیز بودن رو دوست نداشتم. اما الان یه دختر که میبینم آب از لب و لوچم آویزون میشه. قبلا با صیغه و رابطه نامشروع مخالف بودم. اما الان تو فکرمه برای رفع نیاز جنسیم هر کاری بکنم حتی زنا. با اینکه قلبا دوست ندارم این کارها رو بکنم، چون برخلاف عقیدمه و از این کارها خوشم نمیاد.

اما حس میکنم دیگه نمیتونم مقاومت کنم.با اینکه با کسی دوست نبودم اما روحم به شدت تنوع طلب شده. حس میکنم اگه ازدواج هم بکنم نمیتونم با یه دختر خوشبخت بشم و احتمالا خیانت کنم. مشکل چیه؟ چرا من اینجوری شدم؟ اصلا دوست ندارم عاشق بشم و فکرم فقط پیش رابطه با دخترهاست نه عشق. دوست دارم طعم زن های مخالف رو بچشم.

کمکم کنید


مرتبط :

با فشار جنسی دوران مجردی باید چکار کرد ؟

راحت بگم دارم از فشار جنسی میترکم

اهل درس و نمازم ولی متاسفانه فشار جنسی اذیتم میکنه

نحوه مدیریت سریع و بدون آزار فشار جنسی

فشار جنسی بسیار زیادی روم هست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل پسران جوان (۱۵۳۹ مطلب مشابه) روش های کنترل کردن میل جنسی (۴۲ مطلب مشابه) جهت اطلاع پدران و مادران (۱۵۸ مطلب مشابه)